underbara jul!

Hade en helt underbar julafton hemma hos min moster igår! Som jag skrev igår också, massor med mat, kalle och klappar.. Tänk att barnen börjar bli så stora nu, 9 och 11.. Det är sjukt va fort tiden går, snart är en av dem tonåring, vad köper man i julklapp till en tonåring? haha... jag fick iaf precis vad jag önskade mig, ungefär 200 kg choklad, pengar, en reflexskärm (som jag och tilda ska ut o leka med har jag bestämt), en biljett till coldplay konserten i sommar, en bok som jag velat ha ett tag, ett jättefint halsband och en rolig sak från sofia, haha!
älskart!
Ikväll blir det blue moon bar och firande av Sofia! det blir underbart! så snart kommer Nathalie hit och joinar mig för upp-pimpning innan kvällen! måste hitta något att ha på mig, tänkte jag skulle spara skinnbyxorna till nyår, haha.. samma sak varje gång jag ska ut, vet aldrig vad jag ska ha på mig, haha!
Men nu! nu så höjer jag musiken, tar en dusch och taggar inför kvällen!! kommer bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0