Middag, spel och julklappsshopping!

Gårdagen var väldigt trevlig! trots att typ det mesta gick fel, haha. Men började dagen med att plugga några timmar sen hämta jag upp sofia och elisa och drog till erikslunds shoppingcenter. Elisa shoppade lite och jag och sofia tittade mest. Sen åkte vi hem till elisa (efter mycket flängande hit o dit med grejer) och lagade mat! Oxbiff med strips och creme fraichesås! underbart gott blev det. när Andreas, elisas pojkvän, kom hem så spelade vi två omgångar med "med andra ord", sjuuuukt kul spel måste jag säga!
allt som allt en väldigt trevlig dag! idag har jag mest handlat julklappar och nu ska jag sätta mig o plugga en stund. Senare kanske det blir uppesittarkväll med sofia om hon orkar, hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0