ey yo!

sådär ja... Fjärde advent är avklarat, Sofia är hemma, snön ligger på backen och nu väntar jag bara på julafton, juldagen, annandag jul och nyårsafton! sen tar vi nya tag och börjar på nästa år med ännu ett nyårslöfte som man glömt bort efter en vecka! Innan nästa skoltermin börjar i slutet av januari har jag dock en hel massa att göra.. ska skriva TRE hemtentor och ha några stycken lektioner. Sitter i skolan nu och fryser och hungrar... Har suttit här och pluggat sen klockan 10 så nu ska jag gå och äta och vänta på att lektionen börjar 13.15.. vet inte riktigt vart lektionssalen är heller så får nog leta lite.
Jag är lite sliten idag... Hade tjockmåndag med fina Linn och fina Sofia! vi käka pizza, godis, chips och dip och drack julmust och glögg.. vi kollade på film, ett avsnitt fråga olle och snacka massa skit! väldigt trevligt brudar! Love you! <3
Är väldigt snygg idag.. not.. sliten ab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0