bilköp

Fy självaste fan vad jag hatar att leta bil!! jag tror inte det finns något som är värre, först ska man sitta som en jävla hök på blocket och leta efter första bästa bil som kommer in, när denna sedan kommer in så kan man ringa till en helt jävla främmande människa och fråga om man får komma och hälsa på typ. "hej jag tänker komma hem till dig, gör tid för mig" när man pratar med ägaren i telefonen så säger han att det knappt är nå rost och det är absolut inga fel på den. sen åker man 17 mil för att titta på den och se att det är en enda stor skrothög. då blir man arg och åker hem dessa 17 mil igen och önskar att man hade gjort något annat, sen sätter man sig vid blocket igen och väntar på nästa sålda bil eller nästa skrothög... arsel vad jag hatar att köpa bil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0